lørdag , september 22 2018
FORSIDE / OM / MEDIEINFORMATION

MEDIEINFORMATION

HelloYouth.dk - danmarks ultimative bedste online ungdomsmagasin til både computer, tablets og smartphone mobiltelefoner

HelloYouth’s læserprofil

Kilde: Google Analytics

Besøg: 12.254
Sidevisninger: 16.234
Brugere: 9.866

Gns. trafiktal pr. måned

HelloYouth’s læsere er typisk moderne – individorienterede. De sætter en ære i at være med på beatet og er klar til at betale for det. De er først med det nye inden for alt. Lige fra elektronik og internet til tøj og tilbehør. De søger oplevelser gennem rejser og ture i byen, og deres fritid bruges i stor udstrækning på vennerne og familien.

Siteprofil: HelloYouth.dk er et nyt hurtig voksende online medie, der skriver primært til drengerøve og unge mænd. Sitet har utrolig meget at byde på, og indhold som babes, underholdning, grooming, gadgets og mode fylder sitet. Og med det populære profilunivers, kan brugerneinvolvere sig og være en del af fællesskabet. Tonen på sitet er ofte fri og humoristisk. Brugerne på HelloYouth.dk er primært mænd i alderen 15-34 år. De er bosat overalt i Danmark. De er sociale og interesserer sig bl.a. for gadgets, biler, tøj og mode.

 

ONLINE BANNER

Med et banner på HelloYouth.dk eksponerer du dit budskab på et af Danmarks hurtigst voksende mobil- og websites. Du kan arbejde med forskellige formater, som artikelbanner, hockeystav, skyskraber eller du kan dominere hele platformen med et wallpaper. Mange bruger bannereksponering til at skabe awareness og branding. De virker også som call-2-action, med et klik kan du sende kunder direkte i din online-butik eller til dit nyhedsbrevs sign-up.

  • Vi kan segmentere dine visninger
  • Du kan integrere lyd og film
  • Intet behøver at være standard, vi hjælper gerne med nye idéer


HELLOYOUTH
DISPLAY FORMATER

NTA – Non traditional advertising
PRODUKTINFOFORMAT
AdvertorialAnnonce skrevet som en online artikel.
LeadsBannere, konkurrencer, surveys, advertorials, tests og giveaways.
KonkurrenceKonkurrence, hvor annoncøren udlodder en præmie.
Instant mailBestår af tekst med mulighed for links samt billeder.
Stand alone mail2-3 billeder i høj opløsning + 2-3 overskrifter samt 2 linjer brødtekst.
SponsoratUnderkategorier, udvalgte artikler eller kreative formater som ruteplanner, træningsplanner, kostdagbog og lign.
Test dig selvEn “Test dig selv” skabelon.
Take over på siteRedaktionelt indhold, herunder bl.a. artikler, billeder, video.
Take over på Instagram5 opslag på et døgn på titlens Instagram profil.
FacebookOpslag på titlens Facebook væg.
Produktvisninger/GalleriPlaceringer i et Galleri
Ugens produktFast placering på forsiden, og under de forskellige kategoriforsider.
VideoVideoklip udformet som et redaktionelt klip, men med et kommercielt budskab.

 

HelloYouth.dk – danmarks ultimative ungdomsmagasin

er stedet hvor de unge kan hænge ud, hvor de kan blive set og hørt, og hvor de kan debattere vores artikler og historier. På HelloYouth.dk finder brugerne de sædvanlige sjove, frække og skæve HelloYouth-artikler, film- og musikanmeldelser, kreativt vinklede interviews, gossip med stjernerne, reality-stjerner, tests og live broadcasting fra events.

MEDIEINFORMATION – genvej til målrettet online markedsføring med mulighed for sponsoreret indhold, affiliate marketing og kreative sampling via vores ungdomssite: HelloYouth.dk og vores sociale medier.

Få budskaberne ud til de unge

HelloYouth klar med en række nye tiltag. Mens flere trykte magasiner skærer ned, går HelloYouth den modsatte vej og udvider med digitale online udgivelser.

MÅLGRUPPE
HelloYouth primære målgruppe er unge mellem 15 og 25 år. Identitet og individualitet er kodeordet. Og det er meget  vigtigt for de unge, at deres tøj, tilbehør og gadgets udtrykker lige dét image, de søger og dyrker. De unge deltager aktivt i onlinediskussioner, især hvis de provokeres. Det er vigtigt for målgruppen at give deres holdning til kende. Iflg. en undersøgelse fra oktober 2007*, er 71% mellem 15-25 år, 43% af målgruppen går på en ungdomsudd., 20% på en videregåendeudd. og 25% arbejder fuldtid. 86% synes godt/meget godt om HelloYouth.dk. *Uponit Communication, internetbaseret spørgeskema, 889 respondenter